2012-03-26
19:57:17

hotter than fire.
MEN TJA! Jag har äntligen tid för att blogga, så jag kan lite snabbt uppdatera om vad jag gjort de senaste dagarna under min extremt korta blogg paos. 

Fredag: Smile kom hit, alltså Pia Lisa Matilda & Annie åt vi med i norrtälje, sedan hem till mig. Felix Wille Rasmus & Filip kom förbi mig en snabbis, sedan åkte vi till infjärden där de var lite folks. Ungefär de, svin kallt dock. 

Lördag: Konfirmation, ganska najs. Lekte lekar, åkte till stockholm & såg Danny, han sög snopp. Skit falks dom första låtarna så de sög. Men ganska kul, åkte tillbaks till norrtälje, lekte sen somnade 3-4. Hehe hur coolt och springa runt i en kyrka hela natten? 

Sen söndag hade jag och Emmy picknik sedan spelade vi fotboll ute för första gången i mitt liv på konst kräs. De var svin grönt. Idag har jag sovit sen jag kom hem, gudomlit skönt. Så åt middag nu, & snart ska jag plugga matte. Jag är ungefär så här taggad ---- av ett helt varv runt jorden. 

Förövrigt så sög justins nya låt, den var verkligen dålig. Inget drag alls, kom igen Justin, bättre kan du. If I was you'r boyfriend I never let you go. Jag sitter nämligen just nu i denna sekund och försöker tycka låten är bra, men den är as B. Shit, jag tycker liksom om Justin. 


Sedan kan ju någon i smilinggirls höra av er när ni vill ses igen, de vore ju trevligt! :* 


vill ni veta en sak till? klart ni vill, vi ska skaffa höns. HUR KUL? sen kanske ett får & ett lam till sommaren. hej bondgård. Så i sommar kan alla få äta sockerkaka hos mig, jag bjuder. :* 



sminkade, snygga, modellvarning & drömutseenden.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: