2012-03-19
21:52:44

I know it's gonna be okey.
varför skiver jag alltid massa töntiga rubriker? för att de är najs. jag älskar när andra bloggare gör det. Liksom så får man en kick & bara: fan vad bra! Så snattar man den dirr. 

Vill ni veta en sak? Jag mår inte bra, buhu. När jag var på teater höll jag på och somna och min rygg gjorde för jävla ont hela tiden. 

vill ni veta en sak jag tycker när pinsam? när folk delar sin profilbild så giller alla människor delningen och inte själva bilder. Så skriver personen som delat bilden i en kommenter: gilla bilden inte inlägget. ;)
Liksom ge dig tönt, så kan du ju inte skriva pinsama jävel. hoppas alla som läser detta lär sig något av detta. Man ska gilla en bild för att man tycker den är fin, och inte tigga om likes. jag blir så sur på folket.

nu ska jag sova och hoppas på att må skit imorgon eftersom jag inte orkar gå till skolan och må halv dåligt hela dagen, för de suger och vara sur på alla i min klass. De är så himla synd om dom när jag bara skriker hela tiden. Jag skulle bli asledsen om någon bara skrek på mig utan någon större anledning. förlåt kompisar. 

Kom igen kompis, en gång för alla. Vi är bäst.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: