2012-03-04
13:16:44

jag tänkte på alla dom drömmar, som en efter en har tat slut.
plugga? varför inte. ska nog läsa lite kemi nu, nationella snart. ush vad jag har panik. 
jag vill också vara söt.
i morse gick jag igenom alla mina komplex, varför kan man inte bara vara nöjd över sig själv egentligen?
jag tänkte på det, så fort någon säger att man är söt osv blir man ju riktigt glad, oavsätt vem det är. 
så varför säger vi inte till varandra hur fina vi faktiskt är.
jag vill kunna säga att jag är nöjd över mitt usteende. vilket jag kan någon gång i månaden.
men sedan när jag kommer til skolan och jämför mig med alla andra sjunker mitt självförtroende som en sten. 
jag tror vi alla vill ha en person som stäntigt maler på med att vi är fina precis som vi är, och de är precis vad vi är. dock vägrar vi själva att se det.

när jag skrev de här tänkte jag på dig My. Du är en av de som får mitt självförtroende att sjunka. bästa vän, du är så extremt fin. 

Kommentarer:
#1: my

DU är extremt mycket finare! Jag älskar dig Anna-Maja.♥

2012-03-04 @ 13:59:46
#2: Anonym

Äh lägg av!

Du är ju värdens sötaste!

2012-03-04 @ 16:15:43
#3: jonte

Du är mongo Anna-maja. Du är jävligt söt, tro de eller ej!!

2012-03-04 @ 16:54:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: