2012-03-28
17:51:44

no one else can feel the rain on your skin.
heeeey! '
my ströp sig i skolan, jag trodde jag skulle dö av skratt. så dum i huvet är hon. 
ärligt, jag skulle vara avis på någon om dom hade så roliga bästisar som jag, för dom äger. 

ikväll ska jag spela fotboll, jag är himla taggad. hoppas jag fattar vad man ska göra annars suger det och jag står bara där som ett fån, de är bajs. jag vill åka utomlands också, fy sjutton vad trevligt de vore. <333333

på fredag ska jag träffa denise sjölund, troligen. hur avis är ni nu? asavis kanske? sen kan jag medela er att hennes vän matilda W är otroligt skön kom jag på idag, så skön så man sitter och skrattar åt vad hon säger i videos o saker. så sköna är väldigt få. 

herrå.





bilderna är tagna i går, själv då?
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: