2012-03-21
13:50:56

Norrtälje med bästis.

Idag ska jag och Emmy till Norrtälje och glida som aldrig förr. De var riktigt länge sen jag gled och var taggad på det. Eftersom de är sol idag ska de bli riktigt najs. Tyvärr ska inte My med, den jäveln. Tänk vad bäst de skulle vara om alla skulle in. Men nej, min andra bästis är för lat.

Just nu är jag nog extremt vindögd eftersom jag sitter med mobiler uppkörd ända till näsan, najs a-m. Jag hatar när folk säger Anna till mig. Kalla mig Anna-Maja eller Maja. Inte Anna. Tack.

Nu ska jag göra tyskan som jag inte fattar någonting av. Jag vill vara lika bra som Johan och Johanna. ~de suddar jag.

Coolbrud_96.

Kommentar:

Lika glajjor, måste ju erkänna att när vi satt i parken så kände jag mig aningen lik dig;)..

2012-03-21 @ 20:51:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: