2012-03-06
18:00:49

nothing last forever, would you be my nothing?
varför inte skriva av sig när man läser mys blogginlägg. de ser så himla skönt ut när hon skriver! hurvetdudeannamaja? hahahaha, hur fan kunde vi kissa på oss av skratt när du skrev: äter glass XD på min facebook förut my? inte ens kul egentligen. 

juste, någon dag ska jag fixa min text på bloggen, för den är jätte gles och läsa. allt är som ett enda ord. 
har ni tänkt på när man skriver, man tittar inte ens ner på tangenterna. fingrarna bara flyger fram, eller jo jag tittar ner i bland. jag vet inte varför, jag vet ju liksom vart alla bokstäver är. som jag tittade ner när jag skrev bokstäver. lite då och då liksom som en ren reflex. när de går för sakta. 
egentligen skiver inte jag ens snabbt fast jag leker att jag gör det, liksom jag försöker springa fram på tangenterna fast de blir bara fail, johan är så jävla snabb på att skriva, det gå verkligen skit fort! 

jag kan inte läsa flytande och jag går i nian? hur illa är inte det? jag minns när mamma sa när jag var lite. när du blir äldre Anna-Maja kommer du inte behöva läsa hela meningen utan bara vissa ord, sen kommer du fatta hela handlingen. NEJ MAMMA! jag är inte så smart, ibland testar jag att läsa så där assnabbt som vissa gör, att liksom inte läsa alla orden, men då måste man börja om men hela sidan för att man inte fattar ett piss, och de suger. varför skulle just jag bli efterbliven. de suger ju. jag kan verkligen inte skumma igenom en text, Karin var asbra på det. hon var skit snabb, sen när vi gick där i trean och skulle ha något slags rutinsamtal skulle man läsa en text och hitta svaret på en speciell fråga, kunde jag det? SVAR: nej! undebarn kanske? not. 

nu ska jag slita mig från datorn och gå ut och gå i mörkret, de är blad de bästa som finns. OBS där höll jag på och stava mörkret med u. bra chey! haha de var tider de när chey var innte och säga, fan ascoolt ju, fast jag kunde säkert inte stava till det. 

SOMMAR.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: