2012-05-19
11:38:37

drick den.
hejsanhoppsan! har sovit i mys mormors hus de sennaste två nätterna. De är gigantiskt, vi har tittat på film, ätit, flummat(fult) träffat Simon & Henke stöt på tvillingarna Wille Jonte & alla dom. Haft de bra helt enkelt, tagit dagarna som om de vore våra sista. Egentligen skulle Gustav komma till mig igår, men jag är för feg. & de suger att jag är de. Så nu ska jag ut och springa eftersom jag kommer överbelastas ov fettma snart. Om någon vill komma och hålla mig sällskap ikväll är det bara att höra av sig, tror jag har blivit sällskaps sjuk. Mamma och pappa är borta, FF.LOL. Nej men Emmy My & Victoria, om du vill Frida, kom till mig? 

Ska även jobba hos farmor idag, shit nu har jag brottom. BYE. 
ta mig tillbaka, tack.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: