2012-05-14
23:19:26

hemlisar.
jag vill också gå på maskinen på onsdag, så om någon trevlig själ vill gå med mig så är det bara att höra av sig. Är öppen inför alla förslag. De är så himla tönigt, för jag tänker typ små fraser efter meningar jag säger. typ nu tänkte jag " like I said." varför Anna-Maja? de låter inte bra, bara i ditt huvud. 

sen en sak till, jag har fått jobb. Huuuur najs? 120 kronor i timmen bara så där. ( nu tänkte jag over happy) Nej men tillbaka till det roliga. Så jag ska jobba i stockholm en gång i veckan i två-tre timmar. AWSOME! Så får prioritera det framför ALLT nu eftersom jag måste ha pengar. life is good. <--- där kom det igen. 

Nu tänkte jag skriva något jätte onödigt, men som sagt. Om någon vill gå med mig på maskinen, seriöst. Smsa, 0707584058. Nu måste jag hämta mobilen eftersom alla kommer smsa mig. LOL. BYEBYE BITCHES, så freaking töntigt skrivet. Helvete. 


fest XD
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: