2012-05-02
20:57:44

hur många straxar går det på en stund, ska bara räkna någon sekund.
mitt liv är najs. Förutom att det ska regna på fredag, and that sucks. Ska träffa massa trevliga människor inom en snar framtid. All tjejer är även jätte söta, & jag känner mig manlig. de är en av de värsta kännslorna, att känna sig manlig. Fast det gör ju jag ganska ofta eftersom jag ser ut som tenny. Jag har blivit beroende av bigbrother också, de är sjukt bra. så bra så att jag skulle kunna vara med i det. Vet inte varför jag bloggar, de suger liksom. Jag hade så himla mycket att skriva idag men nu är allt borta.

jag har blivit röd i ansiktet, och nu smsa denise. jag har även märkt att det finns en gubbe på emoji som är äckligt najs, den i smily iconen i mitterstaraden i mitten, han som visar tänderna.

sen kan jag även medela alla där ute att jag faktiskt blir ledsen när alla klagar på att jag är sur hela tiden och att jag kommer bli sur mot alla när jag blir stor osv. det är faktiskt inte ens kul när ni säger så, jag blir uppriktigt talat ledsen. för jag är verkligen inte alltid sur, alla lägger bara på minnet när jag är det. & hur kommer det sig att jag faktiskt har vänner då? det är bara i vår äckliga skola som jag är sur, för den är så otroligt jobbig. Eller frida tycker jag är sur hela tiden, & att jag kommer skika på alla ungar. det kommer jag inte alls. Fråga Emmy, jag är inte alltid sur, jag är bara sur mot personer som är jobbiga, och jag är sur för att jag inte ska vara taskig mot folk, så då är det väl bättre att jag sitter och är lite bitter än om jag skriker och slår folket som jag egentligen vill. om ni är trevliga och snälla mot mig kommer jag vara precis lika snäll mot er, jag lovar. & jag försöker allt jag kan för att förbättra mig, och jag tycker faktiskt att det har blivit bättre. Mina humörsvängningar är något jag mer än allt i världen skulle vilja göra något åt, men jag kan inte. Så sluta, jag tar illa upp, så nu vet ni det.

hejdå.



här är jag och min bästavän, personen som känner mig bättre än alla andra, och ja. Det är sant och ännu en sak jag inte kan göra något åt, du är faktiskt den som känner mig innan och utan. Tack.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: