2012-05-09
21:52:00

jag tror jag är kär, känslorna bubblar inom mig.
Hello there, hur är det med er? faktiskt så är det runt 37 läsare som kikar in på min blogg varje dag, de är ju najs. När jag har tillräckligt med blogg lust ska jag ta tag i det här, lovar girls and boys. 

hur är det med er? med mig är det bra, är skoltrött som bara fan, fast jag tror det hör till sista terminen i nian. Jag saknar frida och victoria som är i cypern, mer än vad jag trodde jag skulle sakna dem. Jag spelar fotboll pluggar är med mina "vänner" och så vidare. Livet rullar på i samma bana som alltid. 

33 dagar till sommar lov, det är för bra för att vara sant. Jag älskar livet helt enkelt, varför ska man slösa bort de på att vara ledsen och sur egentligen, ganska onödigt faktiskt. 

nu är det snart bigbrother som jag har fastnat stenhårt för, dock har pappa TV, hockey. Fyfan vad tråkigt. Ska tvinga bort honom om en kvart. Ha det bättre än bäst så hörs vi så småning om. 


trots att allt låter som det är frid och fröjd, saknar jag att vara liten och ful, ganska mycket faktiskt.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: