2012-05-02
21:10:38

jag vill också -
KÄRLEK

Vad tycker du om kärlek?
nja, ganska onödigt.

När kramade du någon sist? IDAG

Saknar du någon speciell person? Nej faktiskt inte.

Har du svårt för att bli kär? ja jätte

När kysste/hånglade du med någon sist? söndags förifan.

Är du singel? antagligen.


HAR DU NÅGONSIN

Varit medvetslös: Think so.

Hånglat med nån riktigt ful: typ ja.

Hånglat med fler än 50 pers: nääää

Gjort något riktigt dumt? inte riktigt, man lever bara en gång, så nej.

Gjort något du verkligen ångrar? Nej, inte VERKLIGEN.

Varit nykter på nyårsafton? jaaaaaaa.

Åkt ambulans? typ många ggr.

Gjort nåt olagligt? OH YES,

Blivit polisanmäld? näääj

Slagit ner någon? ja

Skämts över dina föräldrar? yeh

Skämts över dig själv? ah

Sagt jag älskar dig och menat det? japppp

Tar du droger? ibland.

Dricker du? nope.

Vilka kläder sover du i? Trosor är softast.

varit kär? don't know, men tror så.

Är du ensam nu? i detta rum, ja.

Vill du gifta dig? vet inte ännu.

Vill du ha barn? maby.


SENASTE PERSONEN SOM

Sov i din säng? Jag och mitt damm.

Såg dig gråta? Mamma.

Fick dig att gråta? pappa.

Du delade en cigg med? minns inte.

Du gick på bio med? går inte på bio, lol

Skällde på dig? my father.


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU

Gråtit? neeeej :*

Kramat någon? Ja!

Pussat någon? nej :)

Köpt någonting? NEEEEEJ

Sjungit? ja inför carola.

Saknat någon? NIX.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: