2012-10-28
17:18:27

all you have to do i cry.
rubriken stämmer ganska bra in på min lillasyster, då hon endast behöver gråta för att jag ska få skäll. lml. 

okej, nu är de höst lov. Det är i slutet av oktober och svin kallt. I fredags ?mös? Lina, Matida, Emma och jag hos Tilly. Vi tittade på film, åt godis, chips, dipp och gurka och gick ut en kostis på kvällen.

Igår var Emma jag & Lina i min lägenhet, gjorde absolut ingenting. Vi kunde gått till sportcentrum, gjorde vi de? Nej. Vi kunde gått ut, gjorde vi de? Nej. 

Imorgon vet jag inte vad som händer, troligtvis ska jag in till Norrtälje och möta upp Lina & Emma, säkert Tilda också. Ska köpa toffor, aka uggs. 

Nu ska jag floda vidare, hejdå.
                                   
stora tjejer. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: